štvrtok 7. apríla 2016

Bootcut jeans & striped t-shirt // Zvonáče & pruhované tričko


Tak mimochodom si tento blog vplul do tretieho roku svojho virtuálneho života. Asi by to chcelo nejaké predsavzatie k zlepšeniu, čo myslíte?
Áno, bude X:-)

Vďaka môjmu odchodu z práce a nerozhodnosti čo s načatým pracovným životom s ohľadom na bambulákov a manželove pracovné nasadenie, by som sa rada viac bavila tu na blogu. Tešiť sa teda môžete na príspevky aspoň raz za týždeň.
A keďže som aj ohromne šikovná a rozmlátila som si display na mobile, tak dúfam že si zvyknem ťahať so sebou všade veľký foťák a posnažím sa aj o lepšie fotky na blog.
Ostatné si zatiaľ nechám pre seba, tak mi držte palce a prajte "bon voyage" na ďalšiu cestu...

... tak som elegantne precupitala k dnešnému Tekvičkinmu outfitu.
Jar sa na nás usmieva už na každom kroku a láka nás k prechádzkam... čo si takto vyraziť na nábrežie v námorníckom štýle ala 70-te roky?







° pruhované triko "Bon voyage" - LINDEX
° džínsové "zvony" - H&M (zdedené)
° úpletové sako - H&M (zdedené)
° biele tenisky - GEOX (Outlet Fashion aréna)
° srdiečkové okuliare - H&M (kúpené za vreckové)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára