nedeľa 4. októbra 2015

Wish list... girl's inspo


sukňa - MANGO (Tekvičkin favorit)
tričko - F&F
zateplené pončo - ZARA
čižmičky - BAŤA
náramok "wild" - MANGO

Naivne som si myslela, že návratom "sarančat" do školských zariadení a opätovným zavedením rutinného týždenného plánu si vyšetrím viac času pre seba a svoje zábavky... žiaľ stále pred sebou hrniem hromadu povinností.
Jednu z nich som našťastie tento týždeň dokončila. Bol to článok pre internetový časopis Maminka, ku ktorému som potrebovala prehliadnuť hromadu produktových fotografií detského oblečenia. Pri tej príležitosti som objavila zopár zaujímavých kúskov, ktoré som si pre istotu "odložila" pre inšpiráciu... a čuduj sa svete, dnes som behom chvíľky vyčarovala tieto koláže, tak sa tu s vami musím o ne podeliť... jáj, keby mi tak "easy" šlo aj všetko ostatné X;-)


tunika - C&A (tak tú už máme doma, sláva víkendovým zľavám X:-)
džíny - MANGO
klobúk - MANGO
kožený batoh - ZARA
topánky so sponou - ZARA


džínové šaty - MANGO
vzorované legíny - ZARA
topánky - MANGO (ja som sa do nich zamilovala, úlet čo?!?)
gumičky do vlasov - RESERVED


šaty - ZARA (akurát tá farba Tekvičke nepristane...)
kabát s mašľou - NEXT
topánky (oboje) - ZARA
čelenka - MANGO


Ja viem, že to nie je úplne praktické, ale tak krááásne...
mikina - F&F
menčestráky - GAP
motorkárska bunda - MANGO
"slip on" tenisky - BAŤA (máme už v čiernom)


pončo - F&F
tričko s krajkou - ZARA
džíny - MANGO
topánky so strapcami - ZARA


kabátik - F&F
pulover - ZARA
džíny - MANGO
baretka zdobená kamienkami- F&F
topánky so strapcami - ZARA


tunika - F&F
kožušinová vesta . ZARA
nohavice do zvonu - NEXT
klobúk - MANGO
topánky so sponou - ZARA

Tak čo, vybrali by ste si niečo pre svoje princezny?X;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára