štvrtok 9. júla 2015

School outfit // 7 // Outfit do školy


Opäť jeden šuplíkový outfit... z posledných dní školy, alias ako sa z Tekvičky stáva Šelmička X:o)
Priznávam bez mučenia, nie som priaznivec zvieracích vzorov... takže tento top si Cica kúpila za svoje vreckové...


Plastová kabelka je ešte po mne, spomenula som si na ňu potom čo som v H&M videla podobné plastové košíky... a je úplne super, konečne veľkosť kam sa jej zmestí aj fľaška s pitím.
Pokúšali ste sa niekedy zohnať dievčenskú kabelku/tašku do ktorej by sa vošlo niečo viac ako sú papierové vreckovky? Úplne nemožné to nie je, ale vyberať medzi ruksakmi, plátennými a háčkovanými taškami mi nestačí. Vedeli by ste mi niekto niečo poradiť?



Topánky úplne nie sú top-ten, ale fakt som nepredpokladala, že v sezóne kedy budú "slip on" topánky tak IN, tak sa vlastne nebudú dať zohnať žiadne normálne (rozumej, čo by sa mi páčili) a už vôbec nie v Šelmičkinej veľkosti...
Už som sa videla ako jej kupujem TOMS-ky, našťastie som na F&F webe konečne objavila "slip on", ktoré by sa páčili aj Cice, ale opäť nemali jej veľkosť. No ale nakoniec som jej kúpila čierne slameňáky (espadrilky) F&F, tak dúfam, že vydržia dlhšie ako tieto džínsové "našuchovačky"!


° tigrovaný top - "outlet" rodinného centra Nová Trojka
° kabelčička - strááááááááááášne, strááááááášne stará, pôvodne asi z Maďarska
° svetlé "chinos" nohavice - H&M (zdedené)
° prepínací sveter na gombíky - H&M (starý)
° džínsové topánky - CCC (kupované pred rokom)
° okuliare -pilotky - BAŤA


No a na záver ešte jedno foto... aj keď som asi trochu "šáhla" ohľadne oblečenia svojich detí, nikdy som im nezakazovala sa vtom oblečení hrať a váľať... X:-*)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára