pondelok 20. júla 2015

Jeans overall



Tento post je len taká rychlovka pred dovolenkou... nestíham X8o)))

Overal buď milujete alebo nenávidíte... ja vlastním tri, nedám na ne dopustiť a najradšej v jednom z nich v lete cestujem...
Dlho som odolávala aby som aj Tekvičke jeden nekúpila... predsa len, skoro celý si ho musíte vyzliecť keď potrebujete ísť čo i len na malú!
Nakoniec, keď som okolo tohoto modelu chodila 3týždne v práci, som podľahla... zľavy sú občas peklo, špeciálne ak pracujete v obchode s konfekciou...
"Nožky" si ešte obuli nové, čierne, krajkové espadrilky (alias slameňáky) z F&F (do ich vnútra som pre istotu ešte kúpila kožené vložky z ECCO)... no a nech veľmi nenapínam, overal je z C&A.




A ako ste na tom vy a overaly?
Čo myslíte, čo naň hovorí Tekvička???


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára