utorok 23. júna 2015

Wish list swimwear // Wish list plavky





Na úvod otázka... Koľko plaviek majú vaši bambuláci???
Malý divoch 2 kusy a Tekvička 6 kusov (a to som ešte dvoje vyradila ako "nenositeľné")... trochu nepomer, že? Divochovi teda ešte pred dovolenkou nejaké vyberiem!
Tu je malá "ochutnávka" z čoho budem vyberať...
Plavky klasického "slipoidného" strihu sa mi nepáčia, tak tie tu nenájdete, zato som ale pripojila komplety s UV filtrom na celodenné čvachtanie. Do koláží som vybrala komplety z NEXT-u, (sú také vtipné X:o) ale inak svoju službu urobia aj komplety z TCHIBO a dobrú skúsenosť mám aj s tričkami z DECATHLON, ktoré vyzerajú super so šortkami v chlapčenskom aj dievčenskom prevedení. No a ak chcete aby váš bambulák vyzeral ako pravý surfista, siahnite po značke RIPCURL alebo O`NEIL.
Moje obľúbené vzory na šortkách sú samozrej pruhy, neónkové farby a tropické motívy... našich favoritov nájdete v prvej koláži.

Plavky - chlapec -šortky

V druhej koláži sú už spomínané komplety z NEXT-u a "boxerky". Tam som siahla po vyslovene detských vzoroch, ktoré u nás inak na bežnom oblečení často neuvidíte. Asi nie som úplne "normálna" ale tieto infantilné vzory som schopná akceptovať len na plavkách, pláštenkách, spodnom prádle a pyžamách... a čo u nás aktuálne letí? Hrdinovia, piráti, autá a zvieratká.

Plavky - chlapec

A čo by som najradšej nakúpila Tekvičke? Máme tu opäť námornícky motív, šťavnaté ovocie, neónkové farby, Disney princezny, vzory z divočiny a strapce.

Plavky - dievča - 1

Tu sa musím priznať k takej svojej fóbii, že úplne nemusím dvojdielne plavky na mojej slečinke a už vôbec nie trojuholníčkové... preto sú v mojom výbere vrchné diely v štýle krátkeho tielka a v poslednej koláži moje najobľúbenejšie tankiny... a samozrejme ulietávam na volánikoch a mašličkách, lebo si chcem čo najdlhšie uchovať pocit, že moja princezničku nikdy nevyrastie X:-)

Plavky - dievča - 2

Do koláži som použila fotky z nasledujúcich webov...
NEXT
ZARA
LINDEX
MANGO
F&F
velkoobchodprodeti
... a v budúcom poste sa môžete tešiť na súťaž o dievčenské plavky s myškou Minnie X;-)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára