sobota 9. mája 2015

"Fandíme hokeju" // "Supporting ice hockey"


Toto je taký neplánovaný post... kto ma pozná, tak vie, že nie som žiadna "fanynka" hokeja či iného teamového športu (možno aj preto, že slovo fanúšik vychádza zo slova fanatizmus a to je "niečo" čo mi fakt nevonia, ale o tom som nechcela...)
Zvláštne ale je, že hokej sa vždy motal okolo mňa... moja mama mala najlepšiu kamarátku, ktorej syn trénoval hokej a pri našich častých návštevách hry končili mojimi brankárskymi výkonmi... druhý stupeň základky som "vylepšovala priemer" v hokejovej triede kde bolo 26 hokejistov a 10 nežných stvorení... môj brat (mimochodom hlavne aktívny milovník futbalu a dokonca aj bývalý reprezentant SR v Sálovom futbale) bol aj vášnivým hráčom stolného hokeja - keby ste videli ten "vymazlený" mini-štadión polepený reklamami ako v NHL a aj plexisklá tam mal!!! No a môj fitness trenér je bývalý hokejista...
Dokonca ma môj úžasný partner na ceste po USA zatiahol na derby New York Islanders x New York Rangers... áno, ja som videla Jágra a Šatana v akcii X:-P
... a predpokladám, že tam dospel k názoru, že sledovanie hokeja priamo na štadióne je rodinná zábava (teda minimálně v USA)... videli sme tatinkov s malými deťmi, ktoré do seba "tlačili" popcorn a hotdogy a vedľa seba sediacich kamarátov, ktorý sa výborne bavili aj keď každý z nich bol oblečený v inom drese... tak to je tá nebezpečná Amerika X;o)
Dúfam, že si ten dnešný zápas moji bambuláci užívajú, predsa len Canada x France sľubuje, že to bude hra plná gólov.

"Prípravou" na túto akciu som nechtiac ztrávila viac času než som predpokladala, nestačilo vytiahnuť len športové tričká, dôležitý bol aj make-up (nesmejte sa tej kanadskej vlajke!!!) a samozrejme doplnky, také DIY... voskovky sú na vymaľovávanie super-rýchle ale na tie otlapkané vlajky sa nedalo pozerať, tak som to chtiac-nechtiac ešte zachraňovala vystrihovaním, lepením,... X:-*)

















"roztieskávačka" - pruhované tričko "Sporty girl" - C&A (new)
                          - džínsy GAUDÍ (zdedené)
                          - džínsové "plátenky" - ???
"fanúšik" - tričko Sports Activity - RESERVED (old)
              - basic džínsy - H&M (old)
              - topánky na "sucháč" - PRIMIGY (old)













X;o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára