sobota 11. apríla 2015

Spring trip // Jarný výlet

On to ani jarný výlet nebol, ale je z ostrova na ktorom panuje jar celoročne... z Madeiry (mimochodom úúúžasné miesto, rozhodne doporučujem... a ešte som tam dospela k úžasnému poznaniu, že môj "dokonalý" partner sa občas tiež dostáva do "bezvýchodiskových" situácii.... to by ale bolo téma na iný blog X:-))).

A keďže sú bambuláci na "prevýchove" u babi a doda (domov sa vráti divoká svorka... ja sa na nich tááák veľmi teším) aby som sa dala dohromady po operácii... tak si lovím v PC niečo "aktuálne" na svoj blog X:o)


        prešívané vesty - ZARA, softshell-ky - C&A, šály - C&A


Na Madeire sa teplota v čase vianočnom obvykle pohybuje okolo 18°C, my sme mali 10-15°C... väčšinu času sme trávili na kopcoch či v horách, ale to by som nebola ja ak by som svojich chrobákov natiahla do šušťákov či teplákov...(no a čo, že sa zašpinia, je mi jedno či periem tepláky alebo džínsy)... a zároveň sme mohli z lesa rovno do reštaurácie na obed...
Pod vestu a softshell-ku (áno, nevyhla som sa funkčnému oblečeniu a pre istotu zabalila aj outdoor šatky a fleec-ové mikiny z Tchiba) stačí obliecť džínsovú košeľu na "prďácke" triko pre chlapčenskú variantu a pre dievčenskú postačil obľúbený pulóver či "fash" mikina a my sme v meste nevyzerali ako "rodinka trampov"... ešte okolo krku šál, ten mal funkčnú aj estetickú hodnotu X;o)))



(Čo sa týka obutia, jeden pár topánok bol s nepremokavou membránov a druhý niečo ako tenisky meského typu... si teda pekne vymýšlam aby to znelo, že sme boli ako zo žurnálu!!!)

... tak to je asi koniec mojej blogerskej kariéry, ktorá vlastne ani nezačala X:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára