streda 4. marca 2015

Walking around // Na prechádzke




Konečne máme dlhšie dni a posledné z nich boli naozaj krásne slnečné aj keď chladné a vetristé... vďaka tomu sa mi  podarilo vyfotiť zimné outfity bambulákov (aká som aktuálna...)
Vlastne som Vám chcela ukázať naše bundy, ktoré som obe kúpila v septembri v Outlete v Štěrboholích a mala som z nich veľkú radosť... obe sú totiž podľa mňa také "nedbale elegantné", do voza aj do koča...
Trpaslíkova bunda pripomína trochu kabátik, lebo má límec a dvojradové zapínanie a Tekvičkina sa dá v páse stiahnúť, takže vytvára zo spodnej časti takú trochu sukničku a vyzerá to veľmi dievčensky.
Jednoducho nie som priaznivec outdoor búnd na bežné nosenie, tak som si tento post nemohla odpustiť...

Trpaslík
* PRIMIGY bunda
* šál + džínsy C&A
* čapica je z AUKRA
* nízke čižmičky BAŤA
* okuliare TAKKO

Tekvička
* GEOX bunda (páperová)
* nohavice C&A
*čapica H&M
*šál RESERVED
*goretexové "snehule" ECCO
X:o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára