utorok 10. februára 2015

Make love, not war!!!... čas karnevalov...


 Včera na mňa v školke vybaflo pár chlapčekov, že na karneval pojdu za pirátov, trošku ma to rozladilo, lebo aj my sme doma mali pripravený tento kostým... no ale to by som nebola ja, aby som hneď nezačala improvizovať... inšpiráciu som mala v hlave už z víkendu, kedy som objavila tieto úžasné stránky...
http://www.fashionkids.nu/feed
...vedela som, že niekde na spodku šuplíku vyhraboším zdedené volné džínsy, ktoré som ohrnula, chlpatú vestičku mala v šuplíku ségra a tričko s kvetmi nám požičala naša malá susedka... hrabošili sme sa ešte v šperkovniciach (áno, aj u susedky) a ručičku sme omotali náhrdelníkom z tyrkysových korálkov, na krk zavesili ďalšie dva, tak trochu indiánske a na hlavu uviazali koženú šnúrku ako čelenku... gitara na nás čakala v krabici na hračky a fúziky sme dokreslili... no Jimi Hendrix to nie je, ale hippiesák ako zo žurnálu áno X:o)))
A keby som sa nebála, že mu zase z nosa budú prskať zelené "nudle", tak ho nechám v tých sandáloch na boso alebo aj úplne...

X:-*)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára