štvrtok 9. októbra 2014

Baby móda... aktuálne...

Tak som sa asi trošku zbláznila... bežala som "malej umelkyni" dokúpiť pár vecí na výtvarku a po ceste som "zakopla" o baby oddelenie... a čo ma nenapadlo, pripraviť príspevok o baby oblečkoch... chcela som to vziať cez viac obchodov, ale ako som sa tam vytešovala z tých "pidi" vecičiek, vznikla z toho tak trochu reklama na F&F (Tesco), tak mi prosím odpusťte... (ale obdobné kúsky nájdete aj v H&M, Lindexe či C&A)
Viem, že kojenci rastú ako z vody a najpohodlnejšie je im v dupačkách a bodýčkach, ale na špeciálne príležitosti (napr. rodinnú oslavu či návštevu doktora X;) by sme ich mohli vyparádiťa kúpiť im niečo "iné" (stačí 1-2 kompletíky)... ja som si to náhodou užívala, keď moji bambuláci boli bábätká... samozrejme ich to nesmelo obmedzovať a muselo sa to ľahko obliekať, takže pod obrázkami nájdete pár mojich tipov... 





btw. komplet oblečenie na bábike značky F&F (bez topánočiek, tie sú len na efekt) nepresiahlo čiastku 600,-Kč, (čapičky a čelenky sú požičané od mojich bambulákov).

Ak vyberáte pre bábätko mikinu či svetrík, rozhodne musí mať zapínanie, najlepšie cez celý predný diel. Kratšie zapínanie postačí tiež, to už mu ale budete oblečenie ťahať cez hlavičku. Také zapínanie môžete nájsť aj na ramienku či vzadu pod krkom (pozor, vyskúšajte či gombičky a cvočky idú ľahko rozopnúť a zapnúť). Nohavice vyberajte so všitým úpletovým pásom aby netlačili na bruško. Pre dievčatká sú ideálne legíny, ktoré dnes v obchodoch objavíte v rôznych prevedeniah, napr. s potlačou, či imitujúce džínsovinu. Pekné tepláčky, ktoré dnes (žiaľ) už patria k street móde, tiež urobia parádu (ale na oslavu narodenín prarodičov by som ich neobliekala). Sukňu do pásu nedoporučujem, jedine ak má všité nohavičky, len tak zostane tam kde má a nemigruje po telíčku od zadočku až po pazušky... Šatová sukňa je fajn, hlavne v období plazenia zateplí bruško (podobne ako lacláče X:o). Pre babyslečny mám ale najradšej šaty, hlavne tie s krátkym rukávom sa dajú vlastne využiť celoročne a ďalší rok ich vynosíte ako tuniku. Skoro som zabudla na môj obľúbený "fashion" overal (nie ten na spinkanie), hodí sa nielen pre chlapčekov, ale v obchodoch nájdete aj romantickejšie varianty pre dievčatká...
Čo sa týka topánočiek, uprednostňujem kožené capáčky pred topánočkami na ozdobu (tie moji bambuláci v sekunde skopali, proste im na tých nôžkách nedržali). Napr. Robbez alebo Inch Blue, na zimu sú úžasné Ugg's (to je ale drahšia záležitosť, tie sme mali požičané).

Muffina X:o)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára