piatok 19. septembra 2014

Kabátik// Coat //Kabátek

Viem, že si ešte všetci užívate babie leto, ale prvé chladné dni začiatku školského roku mi pripomenuli, že jesenná a zimná výbava mojich bambulákov (a ani moja X:o) nie je kompletná...

Jesenný kabátik, tá moja druháčka až tak veľmi nepotrebuje, ale tento kombinovaný, so zaujímavým koženkovým prešitím v oblasti ramien mi hneď padol do oka,... škoda že ho nemali v mojej veľkosti X:o(

kabátik - F&F, 999,-Kč (kúpený na Dni Marianne so zľavou)
šál s mačičkami - C&A, 150,-Kč (tiež kúpený na kupón s 20% zľavou)
* džínsové "slimky" - CHEROKEE - zdedené
* strieborné balerínky - PRIMIGI, 767,-Kč
                                  - Outlet Aréna Praha

Ak sa vám ovšem  tento model "nehodí", ale nejaký dievčenský kabát nutne tá vaša slečna potrebuje, ten správny môžete vybrať napr. v novom MANGU pre deti v Palladiu...
http://shop.mango.com/CZ/deti/divky/svrchni-odev

alebo v ZARE...
http://www.zara.com/cz/en/kids/girl-%283-14-years%29/coats/coats-and-trench-coats-c673513.html



A na tento džínsový "křivák" z Reserved skoro ukvákala babičku sama... ale pššš, prinesie ho Ježiško!!!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára