utorok 1. apríla 2014

Prečo ma napadlo "blogovať" detské oblečenie?


Mám to šťastie, že som "maminka" dvoch krásnych stvorení, Aličky a Olivera. Ten mladší, mi čo chvíľa začne chodiť pravidelne do materskej školy a ja konečne budem tráviť čas inak, než len vymýšľaním programu pre ich zábavu, aby som sa z nich nezbláznila X:o) Musím priznať, že "len" materstvo ma na 100% nenapĺňa a ako žena v domácnosti tiež za veľa nestojím... Svet už tiež nezachránim, pokúsim sa teda aspoň o to, aby boli moje deti a ľudia v mojom okolí šťastní a to nepôjde bez toho aby som aj ja nebola spokojná so svojím životom.
V minulosti som pracovala v obchodnom reťazci s konfekciou ako vedúca detského oddelenia a občas doháňala kolegyne k zúfalstvu svojím perfekcionizmom ohľadne prezentácie tovaru. "Styling" vlastných detí je ale ešte náročnejší a oni nie vždy považujú to čo im oblečiete za "in"!
A o to mi ide, nájsť určitý kompromis medzi tým čo sa páči nám dospelým a čo deťom, aby nás detská móda nezruinovala a aby sa naše deti cítili pohodlne vtom čo im obliekame... 
Zároveň som sa aj snažila objaviť nejaký blog o detskom oblečení na slovenských a českých weboch a žiaľ vo výsledkoch sa mi neobjavilo nič zaujímavé, len pár článkov - blogov z obchodných centier, ktoré propagovali konkrétny obchod s ich novou, detskou kolekciou... a to mi príde málo.
Tak preto!!! Teším sa...

Martina

modré, chlapčenské, baby mokasínky - Zara
zelené, dievčenské Conversky s kvetinkami - eBay
plechová tabuľka - Debenhams


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára